Universitatea Spiru Haret pune la dispoziție, cel puțin pe toată perioada de implementare și de sustenabilitate a poiectului, platforma educațională digitală centrată pe platforma e-learning Blackboard, integrată cu infrastructura digitală multimedia și de comunicație din dotarea proprie.

Măsurile de mentorat digital asigurate/planificate de Universitatea Spiru Haret pentru minimum 6 luni din perioada de implementare a proiectului vizează:

  • Asigurarea de sprijin informaţional prin organizarea/ desfășurarea de sesiuni tematice, în sistem clasic/ blended/ online (după caz) - centrate pe arii curriculare, individuale și sau de grup, după caz, pentru informare și schimb de bune practici;
  • Asigurarea de sprijin instrumental prin acordarea de acces nelimitat, cel puțin pe durata implementării proiectului, la platforma educațională e-learning Blackboard, care integrează un editor de resurse educaționale deschise, în limba română, interconectată cu infrastructura digitală modernă– informațională, multimedia și de comunicație disponibile și acordarea de asistență de specialitate în formarea deprinderilor de a selecta materiale și informaţii pentru disciplina/ disciplinele predate;
  • Asigurarea de sprijin evaluativ, prin consultanță, pentru membrii grupului țintă al proiectului în vederea creării/ dezvoltării/ utilizării și a publicării de materiale/ Resurse Educaționale Deschise (RED) folosind instrumentele digitale disponibile;
  • Asigurarea de sprijin emoţional prin organizarea/ desfășurarea de sesiuni individule specifice- la nevoie pentru socio-psiho-emoțional membrilor grupului țintă.

 

 

Măsurile de mentorat digital propuse în cadrul proiectului vizează:

  • Îmbunătățirea calității activităților didactice prin folosirea de metode și instrumente digitale moderne în baza competențelor dobândite prin participarea la programul de formare Pedagoie digitală adaptată ariilor curriculare;
  • Dezvoltarea profesională continuă, în toate etapele din cariera didactică, a unui profesor din învățământul preuniversitar, prin utilizarea competențelor și abilităților practice dobândite/dezvoltate/ actualizate prin participarea la programul de formare Pedagoie digitală adaptată ariilor curriculare.